Cermin Mata Therapy Orenku.. ^_^

Bismillahhirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semua.. 

^_^ dah bersawang dah blog aku ni.. setelah lama duduk studio menghadap drawing je,minggu study week la boleh rehat skit (padahal bukan masa untuk rehat).. huhu..suka hati je cakap boleh rehat,sepatutnya kena struggle dr sekarang.. in sha Allah esok aku study.. :)

Aku nak share sesuatu la.. Aku ni seorang yg pakai cermin mata,dr darjah 6 aku pakai.. smpai skarang aku still pakai lagi.. Aku dh cuba Permata Hijrah untuk mencuba kurangkn power mata yang semakin naik ni.. tetapi aku tidak mempunyai wang yang banyak untuk membeli Permata Hijrah.. Akhir skali aku jumpa orang jual cermin mata therapy ibnu sina.. 


Haa.. Ni la rupa bentuknya.. tapi aku punya warna oren... ^_^ style gak warna oren.. Mula-mula aku buat endah tak endah je dengan post tentang cermin mata ni.. Akhirnya telah menarik perhatian aku juga disebabkn silau aku dah semakin naik mata sebelah kanan dr 150 ke 200.. 

Aku cuba guna cermin mata ni dalam masa dua hari,dan aku cek skali lagi mata aku.. macam tak caya pon ada... Alhamdulillah silau turun 50 sebelah kanan.. 

Bagaimana cermin mata ini berfungsi? 


Macam ni la ia berfungsi untuk therapy mata.. Kepada sesiapa ada masalah rabun jauh,rabun dekat atau sialu,elok la guna benda ni.. Aku pon bagi ayah aku cuba,alhamdulillah stakat ini boleh nampak lagi clear..

Bukan sahaja cermin mata therapy je yang ada,macam-macam ada.....


ini lah dia jenis-jenis lain yg ada.. pelbagai jenis dan fungsinya.. aku hanya membeli cermin mata therapy je untuk mata aku.. mula-mula pakai akan terasa pening skit.. 

jika aku istiqamah pakai benda ni, In sha Allah mata aku akan sihat.. 

p/s: Mata ini adalah anugerah Allah yg sangat berharga.. Bersyukurlah kepada mereka yang mempunyai mata yang sihat.. Bukan cermin mata ni yg sembuhkn mata kita,tetapi ALLAH la yang sembuhkannya.. kita hanya berusaha,dan Allah yang tentukan.. ^_^ 

Sentiasalah sebut Alhamdulillah..semoga kita menjadi umat yang bersyukur.. 

wassalam..




◄ Older posts
Newer posts ►
Diriku;



Facebook | Twitter



Kehidupan ini kadang2 cerah dan kadang2 mendung.ketika cerah,ketika itulah kita gembira dan ceria.^_^ ketika mendung,ketika itulah kita sedih,muram dan suram.~_~ warnailah kehidupan yang ceria seperti 'Seindah Warna Pelangi' ♔

Shout Here!


Sahabatku;

Ati Nurul



template by s.m!sery.
resources: