Cerita Hari ini (Balingan Padu dan Mantop)..

Assalamualaikum..  

selamat petang semua.. ^_^

Baru je balik dr Seremban 2 jalan-jalan dengan adik aku (khairina dan izzaty).. maklumlah,aku jarang balik rumah,so dorg ajak aku pergi main boling kat Parkson.. haha.. Aku pon ajak sepupu aku(Syamel) main boling skali.. Sebenarnya aku dah lama tak main boling ni.. 

Tetapi,Alhamdulillah aku JUARA dgn mata 126.. kedua syamel,diikuti izzaty dan khairina.. haha..


okay.....

Dah puas main release tension,kita sambung study.. mood exam la plak..esok dah balik UIA.. oyeah.. 

wassalam.. 




◄ Older posts
Newer posts ►
Diriku;



Facebook | Twitter



Kehidupan ini kadang2 cerah dan kadang2 mendung.ketika cerah,ketika itulah kita gembira dan ceria.^_^ ketika mendung,ketika itulah kita sedih,muram dan suram.~_~ warnailah kehidupan yang ceria seperti 'Seindah Warna Pelangi' ♔

Shout Here!


Sahabatku;

Ati Nurul



template by s.m!sery.
resources: