Keluarga Ku... ^_^ (ESSO)

Keluarga ESSO
Kenapa dengan nama ESSO ek..Kenapa tidak pilih PETRONAS ke, SHELL ke, atau lain-lain??... ^_^ ESSO adalah singkatan nama ibubapa aku, Embon Selamat dan Sidek Othman...
Aku mempunyai 9 adik beradik dan aku yang pertama..
  1. Muhammad Irshad
  2. Nurul Afifah
  3. Abdul Hakim
  4. Nur Izzati
  5. Siti Khairina
  6. Hamizah
  7. Syahirah
  8. Abdul Halim
  9. Amirah Husna
Ini lah senarai adik beradik aku..Ramai kan... ^_^ Aku sekarang belajar di UIA kos Seni Bina..Adik kedua aku baru je dapat keputusan SPM..Alhamdulillah dapat 11A daripada 11.. Tahun ni ada tiga adik aku yang ambil peperiksaan yang besar,Abdul Hakim(SPM), Nur Izzati(PMR) dan Nur Hamizah(UPSR).. Semoga berjaya di dalam peperiksaan..
InsyaAllah..
Dalam keluarga ini,aku seorang lahir di Muar.. Adik kedua aku sampai adik ke-7 lahir di Kuala Kubu Bharu..Dan yang lain di Negeri Sembilan..
Ibuabapa aku kerja sebagai guru..Ayahku mengajar di SMK Dato' Klana Putra,Lenggeng dan ibuku mengajar di SK Ampangan,Seremban..
Jadi anak sulung memang susah dan besar tanggungjawab.. Tambahan pula dengan adik beradik yang ramai.. Lagi-lagi adik perempuan.. Kalau tidak diasuh dengan baik,mungkin keadaan akan menjadi susah..
Memang best ade adik ramai.. Kalau masa raya,warna warni pakaian masing-masing(seperti gambar diatas)..Seperti 'Seindah Warna Pelangi'...hehe 
macam-macam ragam bila adik ramai.. Tapi seronok.......^_^
Setakat ini lah cerita keluargaku..
RUMAHKU SYURGAKU
-Seindah Warna Pelangi- 




◄ Older posts
Newer posts ►
Diriku;



Facebook | Twitter



Kehidupan ini kadang2 cerah dan kadang2 mendung.ketika cerah,ketika itulah kita gembira dan ceria.^_^ ketika mendung,ketika itulah kita sedih,muram dan suram.~_~ warnailah kehidupan yang ceria seperti 'Seindah Warna Pelangi' ♔

Shout Here!


Sahabatku;

Ati Nurul



template by s.m!sery.
resources: